Spørgsmål/Svar

 

Kan jeg beholde mit nummer?

Ja, du kan sagtens beholde dit nuværende fastnetnummer. Du skal blot vælge dette under din tilmelding til IP Telefoni hos UnoTel.

Husk, at du ikke må opsige dit telefonabonnement hos din nuværende udbyder. Det gør vi automatisk for dig.

Bemærk: Før du bestiller flytning af dit nummer skal du være opmærksom på følgende:

Nogle internetudbyder kræver at du har en aktiv fastnet-telefonlinie (en såkaldt 'bærelinie'/'basislinie'), for at du kan beholde din internetforbindelse. Du bør selv kontrollere med din udbyder, om dette er påkrævet. UnoTel A/S undersøger ikke dette, og kan dermed ikke holdes ansvarlig for dette.

Før vi kan foretage en nummerflytning af dit telefonnummer, er det vigtigt du har opsagt alle ekstraservices, grundet at ekstraservices som f.eks. Teletid, nummerbestemt ringning, Duét mm. kan forhindre en nummerportering.

På datoen for portering af dit nummer kan der i tidsrummet kl. 08.00 ? 16.00 forekomme periodiske udfald, hvor dit nummer ikke kan anvendes.