Spørgsmål/Svar

Min mobiltelefon er blevet stjålet?

Hvis din mobiltelefon er blevet stjålet, kan du spærre dit simkort ved at ringe til UnoTel A/Ss døgntelefon på telefonnummer: 70255060

Når du ringer, skal du opgive dit telefonnummer og din spærringskode. Du kan finde spærringskoden i dit velkomstbrev og via dit kundelogin på www.unotel.dk.

Vi spærrer omgående din telefon for udgående opkald.

Det er vigtigt, at du spærrer din mobiltelefon, da din konto ellers kan nå 200 kr. i minus, før vi lukker den. Hvis du er tilmeldt udlandstelefoni, er der mulighed for, at kontoen kan nå et endnu højere minus, da der kan gå lang tid, før udlandsopkald bliver registret.

Er du tidligere Skyline mobilkunde
I tilfælde af tyveri eller anden bortkomst af dit simkort, skal du spærre dit nummer på dit kundelogin under menupunktet "abonnement" i menuen til venstre. Du kan også ringe ind til UnoTels kundeservice på 7025 5080.

Tilbage til Spørgsmål/Svar

 
     
Copyright 2004-2018 UnoTel Kundeservice