Spørgsmål/Svar

Hvordan opsiger jeg mit mobilabonnement?

Hvis du ønsker at opsige dit mobilabonnement, kan du gøre det på én af følgende måder:

1. Du kan opsige dit mobilabonnement pr. e-mail. Det er vigtigt, at du afsender opsigelsen fra den e-mail adresse, der er tilknyttet dit mobilabonnement.

2. Du kan sende en skriftlig opsigelse. Det er vigtigt, at du oplyser din nuværende postadresse, navn samt mobilnummer. Send den skriftlige opsigelse til vores postadresse.


På opsigelses datoen lukker vi dit nummer.
Dog går der ca. 30 dage inden din UnoTel konto er endeligt opgjort. Det skyldes, at opdateringen af forbrug, specielt i udlandet, kan være forsinket.

Når din konto er endeligt opgjort, modtager du en bekræftelse pr. e-mail. Eventuelt tilgodehavende vil blive udbetalt via bankoverførsel.

Tilbage til Spørgsmål/Svar

 
     
Copyright 2004-2018 UnoTel Kundeservice