Reklamation – fejl og mangler

Er der noget galt med den telefon, du har købt hos Unotel, så er der hjælp at hente her ...

Du har nemlig to års reklamationsret på din telefon, så du kan få den repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen alt afhængigt af den konkrete situation.

Vær opmærksom på at du, umiddelbart efter, at du opdager en fejl eller mangel, skal henvende dig til Unotels kundeservice eller følge nedenstående procedure. Reklamationsretten bortfalder nemlig, hvis dette ikke sker inden for rimelig tid, eller hvis reklamationen ikke er berettiget.

Opret en reklamation

  • Oprette en reklamationssag her.
  • Udfyld felterne i "skemaet" 
  • Under "Ordreinfo" skal du vælge "Garanti", hvis det er en almindelig reparation inden for 2 år fra salgsdatoen.
  • Angiv præcist hvori manglen eller fejlen består. Jo mere præcis du er, jo større er chancen for at reklamationen ikke bliver afvist.
  • Udskriv 2 Ordresedler og 1 Returseddel og følg ellers anvisningen på hjemmesiden.
  • Du vil herefter modtage en email fra Mobylife med et link til hvor du kan følge din ordre.
  • Hvis reklamationen er berettiget, sender vi telefonen tilbage til dig efter endt reparation.
  • Hvis reklamationen ikke er berettiget får du besked herom og modtager et tilbud på, hvad det koster at reparere telefonen.
  • Hvis der ikke kan findes en fejl, eller hvis reklamationen ikke er berettiget, skal der betales et gebyr på 280 kr.

Mobilproducentens garantiordning

Med hensyn til om reklamationen er berettiget, henviser vi generelt til mobilproducentens garantiordning. Garantien er kun gældende, hvis garantierklæringens betingelser er opfyldt. Det betyder, at du skal have fulgt de anvisninger, der er i garantiordningen, omkring brug, montering osv.

Unotel giver ingen selvstændig garanti på produkter, men hvis varen inden for garantiperioden, viser sig at have fejl og mangler, påtager vi os at videreformidle din klage og hjælpe dig med kontakten til producenten.

Vi har desværre ikke mulighed for at stille en låne-telefon til rådighed under reparationen (oftest 1-2 uger).

 
     
Copyright 2004-2018 UnoTel Kundeservice