UnoTel byder hermed alle tidligere Skyline mobiltelefoni og PSTN/ISDN (fastnet) kunder velkommen. Officielt blev du overdraget til UnoTel pr. den 1. maj 2012, men i praksis har du ikke mærket til dette. Vi har gjort vores ypperste for at videreføre gamle abonnementer og opsætninger.
Såfremt du har spørgsmål til denne overdragelse, kan du læse de vigtigste informationer herunder. Du er også meget velkommen til at kontakte vores kundeservice på:
Se mere om mobil
Se mere om fastnet
Brugernavn og adgangskode til kundelogin på UnoTel.dk er fremsendt pr. SMS.
Har du ikke modtaget login informationer, bedes du kontakte UnoTels kundeservice på 7025 5080.
Såfremt dit kreditkort har været tilmeldt Automatisk Optankning hos Skyline, kan denne service desværre ikke videreføres. I stedet skal du tilmelde dig Automatisk Optankning på UnoTel.dk under dit kundelogin og menupunktet services i menuen til venstre.
Har du problemer, bedes du kontakte UnoTels kundeservice på 7025 5080.
Såfremt dine regninger har været tilmeldt Betalingsservice hos PBS, vil denne service fortsætte uden nogle ændringer.
Der vil fremover stå UnoTel i stedet for Skyline på din betalingsoversigt.
Du modtog din sidste regning fra Skyline den 12. maj 2012. Denne regning dækkede dit forbrug for perioden 01/04/2012 til 30/4/2012 samt evt. abonnement for maj måned.
Din kommende regning fra UnoTel vil dække forbrug for perioden 01/05/2012 til 19/06/2012 (ca. halanden måned)
I tilfælde af tyveri eller anden bortkomst af dit simkort, skal du fremover spærre dit nummer på UnoTel.dk under dit kundelogin og menupunktet abonnement i menuen til venstre.
Du kan også ringe ind til UnoTels kundeservice på 7025 5080.
Husk, at du som kunde ved UnoTel, frit kan skifte til et af vores UnoALL, Unosekund eller Unominut abonnementer. Skift af abonnement kan ske via dit kundelogin.
Produkter | MobilTank | Mobil 10 | Mobil 39 |
---|---|---|---|
Abonnement pr. md. | 0,00 kr. | 10,00 kr. | 39,00 kr. |
Taksering pr. | sekund | sekund | sekund |
Minimumsforbrug pr. måned | 25,00 kr. | 0,00 kr. | 0,00 kr. |
Minutpris | 0,58 kr. | 0,89 kr. | 0,58 kr. |
Videotelefoni | 2,00 kr. | 2,00 kr. | 2,00 kr. |
Opkaldsafgift | 0,50 kr. | 0,25 kr. | 0,50 kr. |
Opkaldsforsøg | 0,25 kr. | 0,25 kr. | 0,25 kr. |
MMS | 2,70 kr. | 2,70 kr. | 2,70 kr. |
SMS | 0,19 kr. | 0,20 kr. | 0,19 kr. |
SMS til udenlandske numre | 2,70 kr. | 2,70 kr. | 2,70 kr. |
GPRS pr. MB | 15,00 kr. | 15,00 kr. | 15,00 kr. |
Nyt simkort | 150,00 kr. | 150,00 kr. | 150,00 kr. |
Brugernavn og adgangskode til kundelogin på UnoTel.dk er fremsendt pr. brev.
Har du ikke modtaget login informationer, bedes du kontakte UnoTels kundeservice på 7025 5080.
Såfremt dine regninger har været tilmeldt Betalingsservice hos PBS, vil denne service fortsætte uden nogle ændringer.
Du modtog din sidste regning fra Skyline den 12. maj 2012. Denne regning dækkede dit forbrug for perioden 01/04/2012 til 30/4/2012 samt evt. abonnement for maj måned.
Din kommende regning fra UnoTel vil dække forbrug for perioden 01/05/2012 til 19/06/2012 (ca. halanden måned)
Produkter | PSTN Skyline | ISDN Skyline |
---|---|---|
Minutpris fastnet modtager kl. 08.00 - 19.30 | 0,25 kr. | 0,25 kr. |
Minutpris fastnet modtager kl. 19.30 - 08.00 + søndag | 0,13 kr. | 0,13 kr. |
Minutpris mobiler kl. 08.00 - 19.30 | 1,60 kr. | 1,60 kr. |
Minutpris mobiler kl. 19.30 - 08.00 + søndag | 0,85 kr. | 0,85 kr. |
Opkaldsafgift | 0,29 kr. | 0,29 kr. |
Opkaldsforsøg | 0,29 kr. | 0,29 kr. |
1 ekstraservice | 20,00 kr. | 20,00 kr. |
2 ekstraservice | 23,50 kr. | 23,50 kr. |
3 ekstraservice | 27,00 kr. | 27,00 kr. |
4 ekstraservice | 30,00 kr. | 30,00 kr. |